babam öğretmişti kadifeyle iskarpinin sevdasını
vurdukça kadifeyi iskarpine
aşkın gözlerini görürsün demişti ışıldayan
yaş on bir fiyaka boğaziçi kundura cilası
gözlerini çıkartmıştım aşkın kundura parlatmaktan
çorabımdan firar etti edecek
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Nerde o eski bayramlar serzenişin de bulunmaktan haz etmesem de gerçekler ortada,ulaşılamaz hedefler ulaşılan oldu,herşey var,birkaç iskarpin,bilmem kaç kat giyecek....vs.ancak ne yok,neler yok oldu...ağzımızın tadı bozuldu...bizim burda bir deyiş vardır...'yemeği tuzlu eden hanım kocasını çok sever' diye...Hayatta tuz hiç kalmadı diyebilecek kadar olduk,velhasıl sevgiyi sevmeyi de unuttuk sanki...
Kaleminize sağlık
Saygılarımla,
Yüreğinize, kaleminize ve emeğinize sağlık. Yüreğiniz dert görmesin. Saygılarımla
'Şiir nedir, nasıl yazılır?' diye soranlara
'Bayram Düşü ' nü okuyacağım.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta