Yattığın yer nur olsun …
Ulu Hakan II.Abdülhamid Han …
Osmanlı senle 33 yıl huzur içinde yaşadı
Vermedin düşmana bir karış vatan toprağı
Düşmanlar birlik oldu sana karşı
----- Unutmak Bana Umut Olmuş----
Kimsesizmişim meğer haberim yokmuş
Haberim yokmuş meğer can bildiklerim bana el olmuş
Fırsatını kollar olmuş dost dediklerim sırtımı dönmem için
Yüzüme gardaşım diyen diller arkamdan söz eder olmuş
Hep hayal kırıklıkları içinde olsa da gönlüm
Hep bir umut ışığı aradı gözlerinde gözüm
Her kahrına her nazına eyvallah ta gülüm
Vefasızlığın yetmedi mi ne zaman bitecek bu zulüm
Vatan bir toprak parçası mıdır?
Vatan anadır öksüzlere
Vatan babadır yetimlere
Vatan Aşktır mehmetçiklere
Söyle kaç ana tattı evlat acısını yüreğinde ,
Hangi ilaç derman olur açtığın bu yaraya
Mutluluk beklerken zehir oldun sen aşıma
Sevdan ile sarhoş olmuş şu garip başıma
Olmadık işler açtın da , gene senden vazgeçemedim
Gülüşün için ömrümden ömür verdim
Hayatı dolu dizgin yaşadım …
Çirkefliğe ,pisliğe bulaşmadan ,hep başım dik gezdim
Çocukken babama yaraşır bir evlat olmaktı hayalim …
Gençliğimde deli aktı kanım ,üç hilale gönül verdim
Karaydı gözüm budaktan hiç ayırmadım .
Haksız yere de kimsenin canını yakmadım .
--- Vicdanın Affetsin ---
Yine yıktın işte …
Düşmanların hiçbir zaman yıkmayı başaramadığı
Gönül sarayımın kalın surlarını …
Haksızca söylediğin iki kelimenle…
Ne yargı dedin ne adalet verdin hükmümü insafsızca
Her zamanki gibi yanlızlık oldu sonum …
Ve ben gene dürüsttüm ve ben gene aşık
Saftı sevgim saftı duygularım
Hani yerime öl dese ölmeye razıydım
Hep mi yanılır insan sevgiden yana
Hep mi vefasızlar çıkar karşısına
Ne gerek vardı yalana dolana gerçek varken
Olmaz demek zor muydu? Bu kadar bağlanmamışken
Tam mutluluğu buldum , huzura erdim derken
Terk etmek yakışmadı be gülüm
Hazana döner sevgilinin baharı
----Yakıştı mı Sana ---
Yine her zamanki gibi tek tabanca hayata karşı mücadele ediyorum
Belki de bu sana yazdığım son mısralar ,kırgınlığıma dair son yorumum sana
Bilmeni isteyip te söyleyemediğim,
Yada dilimin ucuna gelip te söylemekten son anda vazgeçtiğim o kadar çok şey var ki…
Bir önemi var mı artık bilmem , öğrenirsen neyi değiştirir ki bu saatten sonra …




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!