Son nefesimde,
Dudakların olacak, beynimde.
Yine öpecek bekaretini düşlerimin.
Sana kanayacağım,
Azrail’e bırakmayacak,
Yüreğimi, azı dişlerin.
Sende yaşayacak, atar yanım.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




ÇOK GÜZEL YAZIYORSUN SEVGİLİ HEMŞERİM ÇOK.. OKUTUYOR Bİ SOLUKTA ŞİİRİN BİR FİNCAN SADE KAHVE İÇER GİBİ İÇTİM ŞİİRİ..
KUTLARIM YAZAN ELLERİ VE YAZDIRAN YÜREĞİ ELİNME SAĞLIK SELAM VE SEVGİLER SAYGILAR HEMŞERİM ESEN KAL SEVGİYLE KAL -10-
Sonra,
Tanrı öpecek bizi.
Yerleşeceğiz,
Köprü üzeri;
Çiçekten evimize..
düşleriniz hiç tükenmesin..çok güzel bir şiir okudum..yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta