Bahar Arifesi Şiiri - Yorumlar

Serdar Tunaboyu
18

ŞİİR


2

TAKİPÇİ

Bahar arifesinde ölmenin güzelliğini yaşıyorum

Daha dündü.
Cafe Slavia’da bakışlarına yaslandığımda
ve ben yüz yıl yaşayacağımı sanmıştım.

Bahar arifesinde ölebilir bir insan

Tamamını Oku
  • Selda Yetişoğlu
    Selda Yetişoğlu 02.04.2026 - 18:15

    Oysa yaşamanın doğanın güzelliğidir bahar...

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta