Bilemezsin yavrum
Babasız büyümeyi.
Yağmurda
Şemsiyesiz kalmak gibi,
Gök gürültüsünden korkup,
Sarılamamak gibi.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Allah kimseyi babasız bırakmasın ve büyütmesin tebrikler Süheyl Bey güzel bir çalışma
BABAN VAR YA
harika bir şiir,bu dize bana yetti.
Tebrikler dostum, yetimin neler hissettiklerini bunu okuyan rahatlıkla öğrenmiş ve anlamış olur, kaleminiz daim olsun
kutlarım tekrardan
selam ve sevgiler
Mikdat Bal
Hollanda
Kendine baba yaratmak için
Çabalamayı
Anlatsam da anlayamazsın
Çoçuk yüreğinde kopan fırtınayı dile getirmek çok güzel. Sevgi ve Saygılar
Asude GEDİZ
Öyle ya ya babası olmayanlar...
Tebrik ve saygılarla abi...
Sen şanslısın yavrum,
Doyasıya yaşa,
Aç kalma duygulara.
Değerini bil
Çocukluk günlerinin,
Baban var ya........
Hep annemizin sevgisinden hüzünleniriz genelde.
Ama o hiç yıkılmaz bildiğimiz, kalemiz, surlarımız, çelikten zırhımız hayata karşı babamız. Kuvveti, yaslanmayı, güvenmeyi onunla hissettik hep.
Yüce Yaradan, her çocuğu en azından delikanlı olana kadar baba sevgisinden mahrum etmesin. Keşke daha uzun yıllar baba sevgisiyle harman olsun tüm insanlar.
Bu şiiri yazan yüreği kutluyorum.
Yüreğinizdeki sevda ateşi hiç sönmesin.
Saygıyla.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta