Benim babam,naçar,recber,ihtiyar.
Kendince örf adetlerinin,geneleklerinin bildigi degil
Kendi bildigini yapan.
Çocuklarına güvenen,itimat eden,yanlışlarına;
Rağmen mükemel bir insan benim babam.
Bazen yargılarız kendi aramızda.
Ama düşünürüm.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Babamı 47 yaşında kaybettim...Babasızlığın acısını çok iyi bilirim...Emeğine sağlık..Başarılar dilerim....
güzeldi tebrikler saygılar
'' Ne güzel babaların onur ve gururla anılması, örnek alınması o baba içinde en büyük servet değerlerinin evlatları arasında takdir görmesi bundan güzel ne olabilir ki? Sizinde yüreğinize, kaleminize sağlık. 10 puan Gidenler dönmezden emektar ve sevecen babalar için gelsin.'
Rumuz: GİDENLER DÖNMEZ
çok güzeldi...
tüm güzel yürekli babalara ithafen....
saygılar kaleminize...
selamlarımla...
'Baba... O güzel sesini duyduğunda hele de kızların duyguları bir başka olur babalarına karşı... Tıpkı erkek çocukların annelerine duydukları değişik sevgi gibi... Yüreğiniz dert görmesin... Sevgilerimle...'
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta