Gözlerin çağırmıyor beni
Oysa gözlerini hiç görmedimki
Nezaman bakmak istesem
Kavga ederdik göz göze
Aslında bütün savaşımlar sevgi içinmiş
Birbirimizi sevdik ama anlayamadık
Bunu sonradan öğrendim
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




OF.OFF.İÇİMİ ACITTI DİZELERİNİZ ARKADAŞIM.......
TEBRİKLER...KALEMİNİZ DAİM OLSUN..
Yokluk varlık arası .Çaresizlik içinde çırpınan bir çocuk yüreği.Benimde babam yok her bayram sabahı beklerim her doğumgünümde her ağladığımda koca çınarıma yaslanmak isterim ama yokki..Anlamlı ve yürekten öylece akıp giden günahları sevapları ile bir evlat sesi..Çok güzeldi.Şair kaleminize saygılarımla tebrikler.Giden babalrımıza rahmet kalanlara hayırlı uzun ömürler dilerim..
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ALİ BEY BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ
BEĞENİYLE OKUDUM KUTLARIM SİZİ
GÖNLÜNÜZ ŞEN İLHAMINIZ BOL OLSUN
SAYGI VE SEVGİLERİMLE +10 PUAN
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta