Güneş güneş usul usul doğup batıyor,
Çiçekler yavaş yavaş açıyor,
Yağmurlarla büyüyüp yeşeriyor ağaçlar,
Bir neşe var hayata dair baharla birlikte.
Güneşin doğuşu demek yeni bir gün demek değil midir?
Oysa şimdi güneş doğmuyor benim baharımda.
Neden çiçekler açmaz,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kaybettiğimizde anlarız fazlalıklarımızı.
yüreğinize saylık çok güzel olmuş ......
sanırım hiçbirşey canımı bukadar acıtamaz yakamaz heryerde onun hayali ve özlemi birdaha babamı görememe düşüncesi....
yüreğinize sağlık saygılar kaleminize,,,,
Babamı kaybettiğim gün bir yakınım bana onu bulutların üzerinde gördüğünü söyledi,o çok mutlu dedi acımı hafifletmek için tabi ama ben hala buram buram hasretini yaşıyorum ,beni ağlattınız ve özlemim kat be kat şimdi..Sevgi ile..Listemde
çok güzel olmuş tebrik ederim
SİNAN BİÇER
Figen hanım,babanıza Allah'tan rahmet diliyorum.Şiiriniz çok güzeldi.Bu kadar güzel şiirleri yazmanıza daha güzel vesileler olması dileği ile.Saygılar efendim
Bir babaya verilen en güzel hediye onu şiirlerinde ölümsüzleştirmek...Sizde bunu çok başarılı bir şekilde yapmışsınız.Ve yüreğinizden inen kelimelerle süslemiş,tat vermişsiniz.Alıştıkta yazdıklarına ...bakalım şiirlerin bitince ne yapacağız.Çok çok güzel olmuş.Tebr.kler.Ant+10
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta