Yüreğim felçli,
Gözlerim hazan,
Soğuk iklimlerle savaşmaktan.
Kalıntılarıdır acı tebessümler yenilgilerin.
Ve bu kaçıncı yenilgi senden yaşanan.
Vazgeçmedim,savaşmaktan
Aşktır kazanacak olan.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




kaybetme kurkusuyla başlar aşklar ya derse...ile devam eder..bir son varsa hepimiz yaşayacağız..bir aşk varsa hepimiz yaşamak istiyeceğiz..sonumuz belli ama 'bu aşk' her zaman yaşayacak..saygılar güzel duygular sözcüklere dökülmüş...
soruyorumki şimdi kendime ben bu şiirleri okuyuncaya kadar nasıl görmeden yaşamışım gerçekten hairika şiir ve dizeler
merhaba son mısrada son cümle 'dirilişimdir.'diri çıkardığınız geriye kalan DİRLİŞİM , BİRDE BÖYLE OKURMUSNUZ LÜTFEN, SANKİ DAHA GÜZEL GİBİ
AŞKA DAİR...ASİLCE BİR SUNUM....
HARİKAYDI......TEBRİKLER
İnsan kaç yaşına gelirse gelsin sevgi adına şavaşmaktan vazgeçmiyor.Ve o savaşlarda aldığı yaraları bir madalya gibi ölene dek yüreğinde taşıyor.Asil yüreğinizin cesur atışlarıyla şiiriniz daha bir güzel olmuş.Kutluyorum ve tam puan+Ant+Alkışlar.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta