Hanemize düştü acı bir feryat
Akıttın gözümden yaşları baba
Lezzetler tükendi boş oldu hayat
İçimde erittim taşları baba
Sen gideli hasret yanar özümde
Yalnızlık var baharımda yazımda
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Ben de acizane hatıralarımı yazdım. Babamla ilgili bölümü yazarken kendilerine sordum. Baba şiirinizi buraya yazmak istiyorum. Diye sorduğumda çok yerinde olur. Diye benim isteğimi olumlu karşılanmıştır. Bunun için de kendilerine ayrıca teşekkür ediyorum.Sağlıklı uzun ömürler ve başarılı çalışmalarının devamını diliyorum.
Şair ve Yazar Zekeriya Yılmaz'ı tebrik ediyorum. Baba şiirini kendileri yazdı. Fakat bu şiir bir çok Anadolu insanının da duygularını dile getirmiştir. Buradan Şairimiz babasına ve rahmete gitmiş tüm babalara Allah'tandır rahmet diliyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta