Saygıyla önünde eğilmekteyim,
Önemli konuya deyinmekteyim,
Olduğum gibi de görünmekteyim,
Sevgiye uzanan yolumsun benim.
Dengeyi seninle sağlamaktayım,
Nikahıma alıp bağlamaktayım,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




bu da güzel yaz çok oldu görüşmeyeli ?
Harika dizelerdi..Hak edene yazildigi bellii..Kutluyorum..Saygılarımla..
Çok ahenkli bir şiir olmuş Zeki bey... Mutluluğun resmi gibi teması:)
Kutluyorum... Paylaşım için teşekkürler.
Çok güzel bir şiir. Tebrikler.
Gereği yapıldı dost
Tayyar YILDIRIM
DEĞERLİ ÇALIŞMANIZI TEBRİK EDERİM ZEKİ BEY. SELAM VE DUA İLE.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta