m.ö. bir yılda doğduğumu zannediyorum
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
uzun upuzun yollar vardır hayatımda sürekli...kimi zaman durur mola veririm bir ağacın dibinde...kuşlar gelir omzuma konar...yağmurlar yağar bazen de...hep üşürüm...bir kuş kanadı bile değmez ısıtmak için...inadına yağar kar...hep 'Bir Gün...' derim, hayatımda hiç 'Bugün' ü yaşamadım...Dün ne kadar derinse avuçlarımda yarın o kadar silik...
bazen bu dünyaya ait olmadığımı düşünüyorum...o zaman nereye aitim...çok çokkk eski çağlara mı? Neden insanlar sürekli bakar ama görmezler? Yollar Y ...



