m.ö. bir yılda doğduğumu zannediyorum
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
uzun upuzun yollar vardır hayatımda sürekli...kimi zaman durur mola veririm bir ağacın dibinde...kuşlar gelir omzuma konar...yağmurlar yağar bazen de...hep üşürüm...bir kuş kanadı bile değmez ısıtmak için...inadına yağar kar...hep 'Bir Gün...' derim, hayatımda hiç 'Bugün' ü yaşamadım...Dün ne kadar derinse avuçlarımda yarın o kadar silik...
bazen bu dünyaya ait olmadığımı düşünüyorum...o zaman nereye aitim...çok çokkk eski çağlara mı? Neden insanlar sürekli bakar ama görmezler? Yollar Y ...



