Vedalaşırken çok arkama baktım,
Dönersin diye, ama dönmedin.
Belki sen de arkana baktın,
Ben dönerim diye ama görmedin.
Ne ben dönebildim.
Ne de sen bana gelebildin,
Bir adım kadar yakındık,
Bir ömür kadar uzağa taşındık.
Ne zamansız vedamız kavuşabildi,
Ne de çileli ayrılığımız bitti.
Herkes kendi kaderine yürüdü,
Biz sadece aynı hatırada kaldık.
Şimdi yıllar geçse de biliyorum;
O gün geriye döneni gören olmadı.
Belki de ikimiz de özledik,
Bunu kimse, kimse söylemedi.
Aydın Gürz
Aydın GürzKayıt Tarihi : 27.06.2026 19:16:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!