Herkes gibi olamıyorum
dizilip sıra sıra kıyıda
balık tutamıyorum
Bir köşede sessizce
balık atıyorum denize
ne balık
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Betimlediğiniz 'sıra dışı yaşam' ve 'sıra dışı insan' profili adeta canlanıyor okuyucunun gözünde. Tebrik ediyorum.
Ayşe Korkmaz
Bende öyle...
Balıklar hep yolunuza çıksın arkadaşım.
ve o balıklar
tekrar avlanmaya
mahkumlar
nasıl bir final olurdu acaba? Şiiriniz güzel saygısızlık etmek için değil sadece aniden çağrıştığı için yazdım. Yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta