demek ki ben
senin yüreğinde ki can düşüncelere
aşık gözüyle bakıp ta
ayıp etmişim özür dilerim…
yüreğimi yüreğine
bir dost gibi sarmayı düşünürken sen
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ayip etmisim ha, guzeldi. yureginize saglik.
demek ki ben
senin yüreğinde ki can düşüncelere
aşık gözüyle bakıp ta
ayıp etmişim özür dilerim…
yüreğimi yüreğine
bir dost gibi sarmayı düşünürken sen
ben o yüreği senden izinsiz
sevgime almışım özür dilerim…
ne güzel bir ayıp ne güzel bir özür şekli tebr,kler güzeldi kral ca
ÖZÜR
Özür dilemek çözümse
Bak işte diliyorum
Bugün istediğin gibi olmadı
Biliyorum
Yarın her şey güzel olacak
Söz veriyorum..
Bir zamanlar senin gibi düşünmüştüm bende ama kalemim söz dinlememişti bana rağmen böyle yazmıştı...:))
özür dileyecek kadar büyük şair ve şiir
Yürek severken sana danışmaz ki arkadaşım,inan ki ansızın gelir tahtına oturur.Bunu için özürde dilenmez.Yanlış kişiyi seversin ama bu senin doğrundur o an için.Güzel bir itiraf okudum,yüreğine sağlık.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta