Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
1971 K.D.Z EREGLİ'dedoğdu....hayatı hep gurbetlerde geçti.....hala da öyle....''yazmak hayat'tır''.
.....Ona göre;
Şiir yazmak hayatın vazgeçilmez bir parçasıdır;
Yazdıkça yaşayacağını,yaşadıkça da yazacağını söyler....
ve ''Şiirlerim,ruhumun derinlikleridir''.der.
ve ona göre''Şairler AY'a benzer,Güneş olmadan nasıl AY'ın yüzü karanlıksa,sevgi ve ilham olmadan da şairlerin yürekleri aynı karanlığa mahkumdurlar''der.
Ve o'na göre ''AY,karanlıktan asl ...



