Ay geceler
ay dilsizliğimin dili
onurumu soyunduğum karanlık
kaç kere yemin verip heybetine
kaç kere bozduğumun sessizi
Ay geceler
tüm gücümün
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok güzel dizeler okudum.Değerli ve güçlü kaleminizden,yüreğinize sağlık.Saygılar sunuyorum.
harikasınız sevim hanım, tebrikler tebrikler...
çok güzel guygular,çok güzel anlatım.
saygılar sunarım.
***Ay geceler
dikiş tutmuyor yamalı umutlar
tutkunluğum
anılar
sökülüyor üstümden
aç artık kendini ay
bir turnanın kanadına yükle beni
yüklede
o zılgıtların hiç susmadığı
ötelere ötelere gönder.***
ÇOK GÜZELDİ ÇOKK..turna kanadında dönen sevdalarınız olsun..tşk.ler..
BU ŞİİRİNİZDE ÇOK GÜZEL
KUTLARIM
Gönül soframa beklerim
nacizane benden *****...
aç artık kendini ay
bir turnanın kanadına yükle beni
yüklede
o zılgıtların hiç susmadığı
ötelere ötelere gönder
güzeldi..:)
sevgiler...
Ay Geceler'e Tebrikler. Sevgilerimi yolluyorum.
ay ve gece yan yana ne hikaye ama.....korkunun en güzel rengidir siyah.umudun ki bembeyaz.düşler mi masmavi ,
sevdanın rengi mi ay rengi .....güzel bi çalışma....anlayana....sevgiler....
Gecelere yazılan bu ışık saçan dizeleriniz için kutluyorum sizi.
Bu şiir ile ilgili 36 tane yorum bulunmakta