Benim derdim gönlümle
Ben geçerim o geçmez
Aram yoktur ölümle
Ben seçerim o seçmez
Yüce dağlar kar derler
Seni sevmek yazı bana
Öz de bitmezki bu sevda
Aşk çaldırır sazı bana
Söz de bitmezki bu sevda
Aklım baştan alıp gitti
Kalbine vurmuşsun onca kilidi
Ben sensiz açamam, bilmiyor musun?
Kırdın kollarımı, büktün belimi
Sen yoksan uçamam, bilmiyor musun?
Sonbaharda olur dalda iğdeler
Dünyada var mıdır güller dikensiz?
Geçti bunca sene sessiz ve sensiz.
Unuttum sandın da yaşadın bensiz,
Ne günler yaşadım senden habersiz.
Günlerim ay oldu, mevsimler yıldı,
Sen ne isteseydin alırdın benden
Sadece sevgini istedim senden
Her şeyimi alıp gittin elimden
Korktuğum başıma geldi sonradan.
Bıkmadım ben seni sensiz sevmekten
Çözemedim nedir senin niyetin,
İstiyorsan ödeyeyim diyetin
Varmıydı ki senin bana davetin
Sen çağırdın da ben, gelmem mi dedim?
Selviler kıskanır sende ki boyu
Sen gittin gideli karardı dünyam
Yokluğunda zaman çabuk geçmedi
Bir seni sevmiştim, tek sendin rüyam
Yokluğunda zaman çabuk geçmedi
Günlerim ay oldu, yıllarım asır
Bir bakışta beni kalpden vurmuştun
Araya taş duvar öremedim ki!
Sen benim gönlümde saray kurmuştun
Ben senin kalbine giremedim ki!
Sen zehir ederken gençlik çağımı
Gönül çilesi zordur, çekmeyen nerden bilsin
Senin sevdan üstüne başka aşk tadamadım
Beni ağlattın gülüm, dilerim yüzün gülsün
-Nasıl sevdim bir bilsen, dünyaya satamadım
-İçime attım seni, içimden atamadım..
Sen ordasın ben burda, dağlar koydum araya
Sesini duyduğumda çözülüyor dizlerim.
Başka kimse giremez, gönlümdeki saraya;
-Söner mi sanıyorsun yüreğimde közlerim
-Çiziyorken resmini bulutlara gözlerim..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!