Söyledin ve gittin el sallayarak
Kafam çok karışık
İçimizden geleni yapmalımıyız?
Hangisinin bedeli daha ağır ödeniyor ve
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'Hangisinin bedeli daha ağır Susmanın sessizliğimi, Sözlerin avaz ağırlığı mı? '
Emeğine, yüreğine sağlık Antoloji ve Azbuz dostu. Yazma azminin ve keleminin mürekkebinin hiç bitmemesi dileklerimle.
ayrılığa düşen ateş
ve sorgularda hep bir sevmek
tebrikler can kalemine sağlık sevgiler
Hangisinin bedeli daha ağır
Susmanın sessizliğimi,
Sözlerin avaz ağırlığı mı?
Biri söylemeli.....
tebrik ediyorum.Güzel bir finalle noktalanmış.Selam ve saygılarımla.
kutlarım can...
saygılar...
Duygular.....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta