Hayalin görünür her an odada
Hasretin yakıyor uzak sılada
Sanarsın evimi ıssız bir ada
Köşeden köşeye atılmışım ben
Sen gittin gideli dinmiyor acım
Dertlerle beraber başımda tacım
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




yüreğine sağlık kardeşim. güzel bir şiir okudum.
sevgiyle,mutlu kal
nevin özveri
fatih dostum şiirini okudum gerçekten süper bir şiir olmuş okurken tüylerim diken diken olmuş.. yalnız biraz düzgün yazdaharleri yutma olurmu son kıtanın ilk mısarsında harf eksikliği var dostum onlarıda düzeltirsen sevinirim saygılarımla KANKİN FATİH... yolun açık olsun can dostum güzel insan
Çok güzel bir şiir olmuş kaleminize sağlık..sevgiyle.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta