Ateş verdır yanar,
Ateş vardır yakar,
öyle bir ateş ki,
Ateşi, ateş yakar.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




kısa ve net bir anlatım.' ateşi ateş yakar' kutluyorum kaleminizi. ve yüreğinizi. Saygılar
Hep böyle manidar.Dokunaklı.Ama buna gel dokun bakalım.Sağolasın.Hoştu.
Selam ve sevgilerimle.
teşekkür ederim.sizin şiirinizde nefis olmuş.sevgiler.berrin
Selam şairime selam bu
muhteşem dizelerine..Bu
dediğin gönül ateşi olsa gerek..
Yüreğine sağlık..Harika bir dize..Tebrikler..
yunus karaçöp
Çok anlamlı dizeler kutlarım saygılarımla
güzeldi...tebrikler................bu ateş gönül ateşi olsa gerek...........
Güzel,az,öz ama derin...
Varolun.
elif ay
Bir hayli hoş ve manidar,tebrikler...
ÇOK GÜZEL DİZMİŞSİNİZ TEBRİKLER
ÇOK GÜZEL DİZMİŞSİNİZ TEBRİKLER
Bu şiir ile ilgili 42 tane yorum bulunmakta