Muharrem aylarında aşure yapacaksan,
Hüzünlerin içine sevgi de katacaksın.
Muhammed, Ali deyip Tanrı’ya tapacaksan,
Kimseye göstermeden orucu tutacaksın.
Elin, dilin belinle dosdoğru olacaksın,
Yardan başka kadını kardeşin bileceksin.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sayın Mustafa Bay, katkınız ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, esenlik dilerim.
İşte "Türk" bu!
İnancı saf,
Yüreği tertemiz,
Ve elindekini paylaşan, "tatlı yiyelim, tatlı konuşalım",
Ağzımızın tadı bozulmasın diyen...
Günceli işleyen, bizi bize anlatan güzel şiir..
Tebrikler Nevzat Bey.
Sayın Mustafa Bay, katkınız ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, esenlik dilerim.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta