Kendisini doğumundan beri anlamaya çalışan birisi.
Uzaklara dalıp gider benim annem
Sanki karşısında deniz varmış gibi
Ama düz küflü duvarlardaydi gözleri
Gözleri şelale olup giderdi aniden
Annemin gözleri bir tablo misali
Picasso nun sanatından
Esmer suratının altındaki şeytanı
Görüyorum üçüncü gözümle diğerlerinden farklı
Senden korkarlar tıpkı bir ölüm gibi
Ama bilmezler ki korkmalari gereken senin yeşilinin ta kendisi
Zorbalığın vücut bulmuş hâli gibisin
Evimde keyiflice kitap okurken
Bir anda polis dadandı kapıma
Kapıyı açar açmaz ellerimde kelepçe
Boynumdan tutup attı beni arabaya
Gözaltına aldılar loş bir ışıkta
Güneş artık gözümü yakmıyor
Tenimi yıldız gibi aydınlatıyor
Çiçeklerin polenleri ciğerimi yakmıyor
Baharın hoş selamını bana gönderiyor
Yaşamak ne güzel şeymiş aslında
Gözlerinde bir özlem çiçeği,
Dudaklarında umutsuzluk zinciri,
Gözlerimde umut melekleri,
Dudaklarımda özlem gözyaşları.
Bi dene istersen bulmayı tekrardan beni,
Oturup bebek bezi fiyatları hakkında konuşmak istemiyorum
Nerde kaldi o eski günler diyerek kendimi yaşlı hissetmek istemiyorum
Kocam eve gelmeden önce ne yemek yapsam diye düşünmek istemiyorum
Gece 2 de çocuğumun ağlama sesine uyanmak istemiyorum
Senin iç çamaşırlarını yıkamak istemiyorum
Misafirler gelmeden önce şaşalı ve altın varaklı sofralar hazırlamak istemiyorum
Sarılarak huzur bulan ruhların yanında
Yastığımla baş başa kaldım, kurumuş güller.
Yaralarımı yıldızlarla süslemeye çalıştıkça
Senin kokunu hatırladım, sigaradaki küller.
Sevgililer Gününde öpüştüm ruhumla,
Saçlarımdaki gülleri koparıp verdim,dikenler...
Tamam hanımlar, meyve sularınız benden.
Şimdi şunu konuşalım:
Biz neden yaratıldık?
Kadınlar…
Neden varız?
Vücudumun
yavaşça,
mum gibi eridiğini hissediyorum.
Oysa ki ben
sadece sevilmek istedim.
Bir mezar kazdım göğsümün tam ortasına,
Sütümle besledim ölümü, her gece kan uykusuna.
Ben bir anne değilim, ben canlı bir tabutum artık,
İçimde nefesi kesilen, dışımda kokan bir karanlık.
Bak, parmaklarım eriyor, dokunduğum her neşe haram,
Kendi etimden tiksiniyorum, ben yaşayan en derin yaram.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!