Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Selam hanımefendi, şiirime yapmış olduğunuz değerli yorumunuz nedeniyle teşekkür etmek için yazıyorum bunları.. Epeydir yazmıyorsunuz.. Neden? Form alanına terbiyesizin birisi hakkınızda kötü şeyler yazmış.. Bunun için mi yazmıyorsunuz.. boşverin siz onu... Yazın hadi... Devam edin. Lütfen bana cevap yazısı yazın. bekliyorum.. Sevgiyle kalınız.
kızım senden şair olmaz yerinde olsam şu ne oldugu belirsiz şiirleri siler bu siteye de bir daha uğramazdım
yazık boşuna cabalama sende bu meziyet yok çok aptalca boş şeyler şiiire benzemiyor
hiç biri