Bir diş ağrısı mıydı sadece
Beynimi zonklatan,
Yoksa ümitsiz bir aşk mıydı
Çaresizliğin derinlerinde fırtınalar kopartan!
Fark eder mi?
Yoksa kardeş miydi
Çaresizliğim ve ağrıyan dişim...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




her ikisi de..
ama diş çekildiğinde unutulur gider , aşk acısı ise unutulmaz , söküp atılsa bile..
Pınar şairin şiirine tebriklerimle..
bence dişten kurtul:)))
öbürü zamanı gelince gider ve rine yenisi gelir:)
ama diş öylemi ya:)))
yeri hep boş kalacak:)))
tebrikler..
sevgiler....
yaa.......... sizin şiirlerinizi gördükçe kendi şiirlerimi okuyamaz oldum................ yürekli olmak lazım severken bile............:))))))))))
Tebrikler
Bu kadar güzel
ancak böyle ifade edilebilir...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta