Şair diyorlar adıma
Şiirlerim başıboş, sessiz ve kimsesiz.
Kimse senin kadar sevemedi bu yüreği
Ve hiç kimse sen kadar layık olamadı.
Bazen tartışsak da yoktan yere,
En kötü sözümüz elvedaydı,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bazen okuduklarımda kendimi buluyor um
öylesine içten soluyorum ki o satırlar
beni benden koprıyor geçmişe dönük nevarsa saklı anılarda bir bir yaşatıyor yaşıyorum
bu değerli eserde ben kendimi buldum daldım gittim işte böyle kutlarım yazarı
Aşk belki son nefesini verir ama asla ölmez.
keyifle okuduğum şiirini yürekten kutluyorum.tebrikler. türkmenkızı
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta