Kuşadası’nda akşam, dalgalar aşkın çıplak tenini okşar,
Sen bir kor, yüreğimde deniz, ne yemin söylerim, ne yemin bilirim.
Kumlar şarkı söyler, her tanede bir sevda, güneşle öpülmüş,
Sen martı, ben dalga,
Güvercinada’nın gölgesinde birleşiriz. Söke’den rüzgâr, aşkı yıldızların damarlarına dokur,
Balıkçı ağı çeker, sevda marinanın tuzlu dudaklarında titrer.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta