Aşkın Bizcesi de hoş,
En Doğubayazıt’tan,
Ağrı yüksekliğine,
Bir kervansaray uzaklığındaki,
Van kalesinden Sübhan’a bakar dururken.
Bitlis’te, Hizan balı tadında aşkımız.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Beğeni ile okudum,yüreğine sağlık.Tam puan.
Harikulade bir şiir. Şiirinizle seyyah olup alemi gezdim.Tebrik ederim. büyük bir haz aldım. Tam puanımla + Ant listemdesiniz. Saygılarımla.
Bir seyahatname tadında; aşklara seyahat!...
Böyle uzun eserler nefes ister...Yüreğiniz coşkusunu hiç yitirmesin!
Tebrikler...(10)
Tek kelime ile harika.Yüreğin,gönlün,kalemin var olsun değerli dost.Tam puanla selam ve sevgi sunuyorum.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta