Ayın şavkı vurunca gecenin soğuk ayazına,
Titrer içim. Yanar yüreğim, hızlanır nefesim,
Aşkın alevleri sarar sineme….
Gözlerinde buluşurum,
Yıldızları sayarım avuçlarına
Veririm, ruhuna,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




eline yüreğine kalemine sağlık son kıta bir harika özlem ancak bu kadar güzel anlatılır. Son kıtayı izninle sayfama taşımak istiyorum.
Yüreğimi doldurursun korkarım nazarımdan
İstemem ayrılmasın gözlerin gözlerimden
İstemem başım kalkmasın göğsünden
Ölümdür sensizlik kalamam ki sensiz
Yaşlansın isterim yüreğim yüreğinde
Son nefesinde kollarında….
mükemmel duygular gergefde işlenmiş
selamlar
Tebrikler
Harikasınız
Çok güzeldi yüreğinize emeğinize sağlık
Saygılar kaleminize
Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlu olsun nice nice yıllara
Karamanlı Aşık Çağlari
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta