________________________aşkımsın
_____________________________iki iken tek bir
______________________________________yaşanan
bu anın
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Şule Hanım çok güzel bir benzetme olmuş Aşk heyecanını hiç bir zaman kaybetmemeli....Kutlarım saygılar...10+Ant.
bir resim karesinde ölümsüzleştirmek anı yaşamak bir ömür bitmeyecek sevdayı.
Sevgili Şule,
Yorum bırakmamam hata belki ama, bu asla şiirlerinin güzel olmadığı anlamına gelmez. Görüyorum ki; yüreğinde kopan fırtınaları, açılımını okuyanlara bırakacak şekilde aktarabiliyorsun dizelere. Hem de bunu, bir kaç kelime ve cümleyle!..
Tebrikler!..
Sevgilerimle,
Mümtaz Beğen
Deklanşör heyecanı.......Ya kısa sürerse?.....Değişikti....Sevgiiyle kalın.
Her anımsanan güzel an bir deklanşör hızında ve heyecanındadır...
Tebrikler...
ve zamanı aldatıp sonsuz olmalı..sevgiler Şule
''o anın devamlı olması dileklerimle..İbrahim Ethem Bingül''
Söyle o fotoğrafı çeken şahısa, bassın deklanşöre. Korkma....
Barış Aluk.
Kaleminize sağlık Sevgili Şule. Tebrikler...
Saygılarımla
'deklanşöre basıldığında fotoğraf çekilmiş olur..'
:)
çok güzel..tebrikler
sevgi ve saygıyla
hasan basri kale
Bu şiir ile ilgili 12 tane yorum bulunmakta