Her şeyden ve kendinden vazgeçer mi insan
Peki bu son olmaz mı
Uçamayan bir güvercin hayalet et, ben de öyleyim işte
Aldığım nefesin anlamı yok gibi
Düşünsenize balık artık yüzemiyor
Yani yaşamak anlamını yitiriyor
Herkesin haklı olduğu bir dünyada yaşıyoruz
Nedendir bilinmez kimse birbirine anlamıyor
Bilinmezliğe doğru yürüyoruz
Yüreklerimizde bir hançer yarası
Kanadıkça kanıyor…
Ne kadar bastırsak da üzerine ellerinde izi kalıyor
Çok mu şey istiyoruz bu hayattan
Bazen kızıyorum kendime, benim dileğim Rabbimden
Kullar anlıyor ki kendinden
Ben bir avuç mutluluk istedim Rabbimden
Kulu isyan etti, nasip etmeden
Herkes ister birinin onu çok sevmesini
Yaralarıma tuz bas istemedim ben
Göğsümü siper ettim aşk denen ateşe
Cehennem ateşi misali yangın var yüreğimde
Sahne yine benim, mutluluk oyunu sezon iki
Yare yar dedikçe yar benden gitti sevdikçe
Sevdayı bilmesem de öğrendim sevdikçe
Rabbim kuluna kul etti yüreğimi
Aşk benim meyledi
Bu Rabbimden dileğim, beni nasıl da sındı
Beni sevda ile imtihan etti
Bu öyle bir aşk ki, heves değil , nasip
Tesadüf değil, takdiri ilahi
Söz değil, kalbe düşen bir emanet
Belki de , nasibin, beklemeyi öğretiyor
Çünkü biliriz ki, Allah kulunu bazen yoklukla
Bazen sabırla
Bazen de, kalbe düşen bir aşkla imtihan eder
Ve eğer bu sevda hayırlıysa
Rabbim onu helal nasip eylesin
Değilse, kalbime huzur versin
Kayıt Tarihi : 6.05.2026 12:12:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!