İlk defa derin bir nefes almadan dalıyorum Bu soğuk gecenin koyu mavisine Sanırım pek fazla hayalinle kalamam Çünkü biraz daha durursam boğulacağım sensizlikten . Bir sandal gibi hissediyorum yokluğunda Yalnızlıksa beni sağa sola savuran dalgalar gibi Herhalde su almaya başlıyorum artık Çünkü gittikçe daha da fazla görünüyor yalnızlık . Hani ne olursa olsun batıramayacaktı hiçbir şey bizi Söylesene neden kapıldık bu yalnızlığa? Birkaç küçük dalga mı batırdı bizim sevgimizi Yoksa aşk bir gemi değilde sandal mıydı?
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Akıcı güzel ellerine yüreğine sağlık Aykut
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta