aşkın zifiri nefesini
enseme soluduğunu hissedebiliyorum
hissetmekten çok
yaşamayı diliyor ruhum
renksiz, soluksuz, soğuk tadını
korkuyorum seyretmekten
çıplak bedenimin sonsuzlukta kayboluşunu........
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Aşk korkulacak bir duygudur hemde çok aşk değilmidir insana büyük mutluluklar yaşatan ve bittiğinde köprülerden atlatan yada şakağa kurşunu sıktıran..
yüreğine sağlık ...
Aşk korkulacak bir şey değil ki onun soğuk taraflarını döküyorsun mısralara.Bir de yüreğinin kıpır kıpır olduğu veya olacağı zamanları yaz bakalım satırlara.Selam ve sevgiyle.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta