Aşk,aşk dedim
Tutuldum
En tepesindeki meyvesine
Ağacın
Kopartamadım
Durdukça büyüdü
Ben yemeden
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




AŞK,AŞK DEDİM tutuldum en tepesindeki
meyvesine...Çok güzel imgeler...Ne yazıkki
o meyvayı bizler yemeden,çürüyüp gidiyor
Duygularımız örtüştü sanki...Yüreğinize,ka-
leminize sağlık..Nöbetçi ŞAİR/ŞAHİN ERTÜRK
Aşk en güzel meyvedir...yaşayanlar için...yüreğine sağlık
Sizin yüreğindeki sevgi bitmesin..aşka aşk gerek...tebrikler..atıl kesmen
Çürüdüğüne göre;
Kuşlar da uğramamış olmalı
Ağacın dallarına..
Kuru olmasındı sakın?
Tebrikler
kendi icindeki ask meyvesini yedirtmeyene,
agacin tepesindekini yedirtmezler insana... diyesim geldi...Cok anlamli ve etkileyeci bir siir olmus, dost..
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta