Ne okunur, ne yazılır...
Aşk öyle bir hitaptır ki!
Ne silinir, ne kazılır...
Aşk öyle bir kitaptır ki!
Ölüleri diriltir aşk!
Dirileri delirtir aşk!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok güzel olmuş gerçekten yüreginize saglık :)
Acemilere dokunmalıki usta olsunlar,geçilen yol aynı geçenler hep farklı..Kutlarım.
Acemilere dokunur:))))????? ben ustume gonullu olarak aliniyorum bu sözü ve siirin tamainida aliyorum musadenizle...
Gördüğüm kadarıyla, şiirinizi haramilerin elinden kurtarmışsınız!... Kutluyorum Sn.Karaman:))
Naime Erlaçin
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta