Keşke seni hiç tanımasaydım,
Gözlerim gözlerine değmeseydi.
Seni sevdiğimi kabul etmeseydim.
Pişman olmak için artık çok geç.
Keşke seninle dost olabilseydim.
Her anını seninle paylaşabilseydim.
Sana sarılıp her şeyi unutabilseydim.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sayın Emin Akduman, yorumunuz için çok teşekkür ederim. Saygılarımı sunarım.
geçmişi taptaze ayakta tutan yaşanmamış keşkelerdir biliyormusun...ama kesinlikle 'pişmanlık dolu keşkeler' değil...imkansızlığın getirdiği keşkelerdir..
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim sayın Eroğlu. Şiirimi beğenmenize çok sevindim. Saygılarımı sunuyorum.
ve kaç 'aşk yılı' aşiyan'sız kuşlar gibi su aradım sensiz coğrafyalarda...
hala yoksun...
.............
kutlarım sayın ARDİLLİ
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta