Eğer ölürsem şu genç yaşımda
Sakın ağlama olur mu arkadaş
Baykuş öterse mezar taşımda
Yollarıma bakma olur mu arkadaş
Akan gözyaşların isterse toprak
Mezarıma gelip isterse bakmak
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




İmla kurallarına uyarsanız şiiriniz daha güzel olacak. Mu ları ayrı yazmalıydınız.
Arkadaş dediğin mezarında da ağlayacak... en zor anlarda da yardım edecek... giderken üzülme demek dostluğun arkadaşlığın verdiği duygusallıkla ağlama deniz ama kalan için bu asla gerçekleşmez... eğer dostlık gerçek ise gönlün yarısı gitmiştir...
tebrikler Vedat bey...acı yüklü şiir... selam
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta