Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Arda Töre..Onunla ilk karşılaştığımız günü hatırlıyorum, sene ya 92 ya 93 tü, alt kemancıda, sıradan bir cuma akşamıydı benim için.. günlerden cumaydı sanırsam...sahnede arkası dönük söylediği için, bir an cd den orjinali çalıyorlar sandık, meğer bire bir david gahan sesine sahipmiş kendisi...o gece herkes şok olmuştu...o zamanların en iyi solistlerinden biriydi, ama çok az kişi bilir, daha çok benim gibi ankaralılar, çok öne çıkmayı sevmezdi..Ama ilk Graffiti’de çıkmıştır sahneye..
Sonra uzun süre göremedik... iskoçyaya gitti dediler...geçenlerde bi barda gördüm...ne olmuş bu adama yaaa, en az 30 kilo almış, saçları kestirmiş, gözleri, göz göze gelmeye korkutacak kadar dolu dolu bakıyordu, hüzünlü... kendi çizgisindeki herkesin içini burkan şiirleri için kutluyorum kendisini... Gürhan..