Gönlümü yoluna serdim.
Solup, yeşeren ağaçlardan,
Esip duran rüzgarlardan seni sordum.
Her nereye baktımsa seni buldum.
Nefsimin sultanı iken.
Sana kölelikte buldum huzuru.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kur'anda ve sahih hadislerde "aşk" diye bir sevgi çeşidinden bahis yoktur Hasan bey kardeşim. Zira aşk tabiri sevgide haddi aşmak ve sınır, ölçü tanımamak demektir ki Allah-cc- hiç bir konuda-dua ve kur'an okumak dahil- kullarından böyle bir talepte bulunmamış tam tersine bütün kullarına günde en az kırk defa"İHDİNA ES-SIRAT EL- MÜSTAKİM- BİZİ DOSDOĞRU YOLUNA HİDAYET ET,ULAŞTIR- duasını okumalarını emretmiştir ve yine bir ayetinde resulullah-sav- ve ashabı için" FESTAKİM KEMA ÜMİRT- ARTIK EMREDİLDİĞİN GİBİ OL VE SENİNLE BERABER TÖVBE EDENLER DE ÖYLE OLSUNLAR...! buyurmuştur. Yani din-i İslamın bütün kaideleri vasat ölçü-istikamet üzre olmak- üzerine bina edilmiştir. Sevginin vasatı ve meşru olanı ise "Muhabbet'tir". Zira "ALLAH ASLA HADDİ AŞANLARI SEVMEZ!"
Hayırlı çalışmalar ve meşru muhabbetler dilerim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta