Sevgi bir gibi icimde.
Sevgi buyuyor,dalga dalga gonlumde.
Sevgi doluyor tasiyor kalbimde.
Sevgi kullenmesin, bekliyorum umitle.
Hasret cok aci,cekene ve sabredene.
Hasret yakiyor icimi, kemirircesine.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




güzel ve hoş gerçektende insanlar ve yüce allahın yarattığı her varlığı sevmek ve onlara saygı duymak gerekir..fatma hanım yüreğinize sağlık.
Bilemediniz degilmi?
Ben soyleyeyim:
Seviyoruuuum, hasretiiiim.
Insanliga,dostluga.
Allaha ve onun yarattigi her canliya, her canliya.
işte bu.....en büyük aşk Yaradan a .......ve onun yarattıklarına ....yaradan hatırına...tebrikler...
sevgi ve saygıyla
sevgi ya sevgi işte...İnsanları birbirine bağlayan tek duygu... yüreğinize sağlık Hazal
Sevmelere adanmış yürek
Kutlarım
Sevgiyle
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta