Aradılar seni telefonumda, izine rastlamadılar,
Sosyal medya hesaplarımda, bir iz bulamadılar.
Şiirlerimin mısralarında, satır satır dolaştılar,
Mesajların arasında gezip yine de bulamadılar.
Oysa seni ne çok sevdiğimi bir bilselerdi,
İzini kalbimin derin köşelerinde sürerlerdi.
Adını sakladığım sessiz gönül bahçemde,
Gözyaşımın her damlasında, hüzünlü gecemde.
Yüreğimin ince ince sızlayan yarasında,
Gözlerimin umut arayan uzak sevdasında.
En kıymetli eşyamda, en değerli hatırada,
Gözbebeğimde duran o mahzun bakışlarda.
Yaradan'la paylaştığım en gizli sırlarımda,
Secdelerde en içten yaptığım dualarımda.
Seni ne kadar özlediğimi bir bilselerdi,
Adını kelimelerimde arayıp bulurlardı.
Söylenmemiş sözlerimde, yarım kalan düşlerde,
Kalbimde açılan derin ve suskun izlerde.
Gizli kalan dileklerde, gecenin dehlizlerinde,
Sessiz çığlıklarımda, yalnızlığın derinliğinde.
Söylenmeyen cümlelerde, içimde kalan seste,
Bir ömür sakladığım o en derin heveste.
Her akşam çöken hüzünde, her sabahın ışığında,
Sen vardın kalbimin en ulaşılmaz kıyısında.
Rüzgârın getirdiği o tanıdık kokularda,
Yıldızlara emanet edilmiş sessiz hatıralarda.
Yalnız geçen gecelerin bitmeyen yollarında,
Tüm izleri sürselerdi, rastlarlardı sana oralarda.
Kayıt Tarihi : 18.10.2020 14:00:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!