Empatisi..
Güçlü insan..
Tanıdığı..
Her yeni kişide..
Yaşadığı her olayda..
Kendine..
Bir şeyler çıkarır..
Uygulamaya kalkar..
Birikimlerinle..
Kendini geliştirdiğini sanır..
Ama bu gelişiminin.
Nereye doğru olduğudur..
Önemli olan..
Edindiği her tecrübe..
Kişiyi..
İhtiyacı olduğu yöne mi..
Yönlendirir..
Bunun..
Farkında olmayan..
Bir bakar ki..
Her yöne ilerlemeye..
Çalışırken..
Gitmesi..
Olması gereken..
Kendi yönünde..
Değildir..
Eksik yönlerini..
Gidermek..
Kendine..
Bir şeyler katmak..
İstiyorsan..
Bunu..
Eksiklerini..
Çok iyi tespit ederek..
Bilinçli..
Yapmalısın..
İhtiyaç duyduğun..
Değişimlerin kaynağı..
Kendi dışında değil..
Kendi..
Özünde..
Ayhan M.
Ayhan Maloglu 2
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 07:29:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!