Binlerce kilometre dedik
Belki de onlarca sene
Bol keseden ömür verdik
Hiç bilmeyenlere
Aptalcaydı
Sözlerine itimad ettik
Saf bir niyetle
Kalp yeter dedik
Akıl almadık yanımıza
Aptalcaydı
Kardelen dedik
Bir yoluna girsin her şey
İlk kışta gelecek
Baharda açmış meğer
Aptalcaydı
Şimdi çıkarıp şapkayı
Koyup da önüme
Düşünecek bir şeyim yok
Çok bekledim, fazlaydı
Aptalcaydı
İçimdeki aptal caydı.
Alparslan Gürlek
Kayıt Tarihi : 27.05.2026 02:57:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!