Sessiz ve sakin günde,
Apansız çıkıyorsun karşıma,
Çalıyorsun kalbimin kapısını,
Madem gelecektin böyle....
Tutsakmıydın.? başka yerde.
Karanlık gün ve gecelerimin,
Işığı olsaydın, her günümün....
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




harikaaaa,,,kutlarımmmm
eline sağlık...tadını çıkar...kapısı hep kapalı olanları düşün...ve her dakikasını yaşamaya bak
iyi şiirler
tebrikler
Sayin sairemizin , siirlerindeki sadelik, ictenlilik ve cagrisim ogeleri insanin daha fazla siirlerle hasir nesir olmasina yonlendiriyor. Zevkle okuyorum sagolasiniz sn M. demir
Tebrikler.Sevgilerimle
Sessiz ve sakin günde,
Apansız çıkıyorsun karşıma,
Çalıyorsun kalbimin kapısını,
Madem gelecektin böyle....
Tutsakmıydın.? başka yerde.
Karanlık gün ve gecelerimin,
Işığı olsaydın, her günümün....kutlarim sayin bayan DEMIR !......
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta