Haberimi aldım annemden
Doğduğum günlerin.
İnat edip emmediğimin
Doğmamışım gibi doğduğumun
Güçsüz zayıf düşmüşüm
Ölmüş sayılmışım
Ağarmış saçları
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




kaleminize yüreğinize sağlık. anneler herşeyin en iyisine güzeline layık
sayin hocam ANNE duyarliliginiz icten ve sicacik.........sizi kutluyor en icten saygilarimla........
ÜSTADIM ÇOK YAZMAYIN ÜSLUB DENGENİZ ALTÜST OLMUŞ...AZ VE ÖZ YAZIN..BİRİLERİNE BIRAKACAK BİR KAÇ ŞİİRİNİZ OLSUN BU YETER..BİRÇOK ŞİİRİNİZ UNUTULACAKSA NEDEN YAZASINIZ AMA DEĞİL Mİ..SON YAZDIĞINIZ ŞİİRLER BİRAZ BAŞARISIZ..BANA SORACAK OLURSANIZ ARTIK BAŞKA ŞAİRLERİ DEĞİL DE KENDİ ŞİİRLERİNİZİ KENDİNİZİ OKUYARAK ETKİLENİN YOKSA ÜSLUB KAYGISI BİR ŞAİRİN EN BÜYÜK IZDIRABIRID..YİNE DE SİZİ ÇOK BAŞARII BİR ŞAİR OLARAK GÖRÜYORUM...AMA SON YAZDIĞINIZ NERDEYSE 7 8 ŞİİR HİÇ GÜZEL DEĞİL..DÜŞÜNEBİLİRSİNİZ...SAYGILARIMLA
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta