Merhaba, benden selam olsun cennetde ki, anneme.Tüm çiçekleri bir araya toplasam da, senin cennet kokunu duymuyorum annem. Sen giderken sadece kendini götürmedin "Güneş" imi, baharımı gençliğimi çocukluğumu da götürdün. Şimdi sen toprak altında değil gökyüzünün en güzel katındasın biliyorum, her gece gizlice akıttığım göz yaşlarım sana olan özlemim dir annem. Her sabah senin tebessümünle dağılırdı benim en yoğun hallerim, senin gülüşünde saklıdır benim mutluluk anılarım, şimdi evin her koşesinde senin hatıran var. Benim karanlık gecelerime doğan güneşim saçlarımı okşayan o, güzel ellerini özledim, sen benim yeryüzünde ki mucizem, Allah'ın bana verdiği en güzel armağan ı'm cennet kokunu özledim. her zaman duâ ettiğim düstüğümde kaldıranım her ağladığım zaman göz yaşlarımı silenim sendin annem, senin bana öyretdiğin gibi şefkat ve merhamele bakıyorum hayat'a, yaşım kaç olursa olsun ben hâlen senin küçük kızınım . Bak yine akşam oldu hüzün çöktü omuzlarıma, sen rahat uyu annem,senin emanetin kalbimde hiç bitmeyecek sevgin hoşçakal görüşmek üzere sonsuz vuslat durağında "Annem" cennet kokulu ."Güneş" ı'm..
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




yüreğine sağlık hemşerim anne özlemin yüreğindeki yanan ateşi gördüm mekanı cennet olsun inşallah
çok teşekkür ederiz beğendiğiniz için ????
Allah rahmet eylesin
anneler baş tacıdır
Ne güzel demişsiniz
beğeni ile okudum
dilinize sağlık
çok teşekkür ederiz beğendiğiniz için ????
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta