Yaşım Kaç Olursa Olsun
Etrafım insan Dolsun
Anne Diyen Yavrum Olsun
Senin Yerin Dolmuyor
Hep Bir Yanım Eksik
Hep Bir Yanım Garip
Seni Çok Özledim Annemm
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




'' Emeğin ödemek zor olur bence,
Bastığın yer cennet,yanağın gonca
Üşütüp de biraz hastalanınca
Yavrum, kuzum deyip sızladın anam ''.....
Kabul ederseniz yıllar önce yazmış olduğum Anam..isimli şiirimden bir dörtlük bırakıyorum hediye olarak sayfanıza...bir önceki Anne şiirinizi de okudum onda da etkilendim bunda da..Eksiklik ve gariplik hissetmeniz doğal ve en samimi duygularınız...her şey gönlünüzce olsun...şiir tadında yarınlar dileğiyle....saygılar...
Teşekkürler
ANNE ŞİİRİNİZİ
BEĞENİ İLE OKUDUM
Teşekkürler efendim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta