alaca karanlıklar gibi sardı korkular,
ne şüpheler bitiyor içimde, ne de kuşkular.
esir aldı beni sanki esir!
dertlerimle başbaşa yanlızım anne.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Fatma hanım
İnsanın annesi ve babası olmayınca bu şiirleri okuyupta gözlerim sulanmazmı.
Güzel şiirdi, kutluyorum canım.
Sağlıcakla kal...Selam ve sevgilerimle
fatma kardeşim okadar güzel yazmışsınki gözlerim doldu anneden başka dost yok
Sevgili Fatma...güzel yürekli kardeşim...duygularını çok güzel dile getirmişsin...Kutluyorum seni.....Teşekkürler.......Grubuma da beklerim
http://gruplar.antoloji.com/hayalin-derinlikleri/
sevgiler.... M.Özdaş
Sevgili Fatma...güzel yürekli kardeşim...duygularını çok güzel dile getirmişsin...Kutluyorum seni.....Teşekkürler.......Grubuma da beklerim
http://gruplar.antoloji.com/hayalin-derinlikleri/
sevgiler.... M.Özdaş
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta