"Hangi cümle anlatır;
Hangi kalem yazar seni Anne "
Adın dilime düştüğünde
İncileşir gözyaşlarım
Buğulu bakışlarımda ki özlemin
Sanki kör bir bıçak gibi
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Okurken insanı biraz sarsıyor ama..yinede içinde Ana ve Aşk olan şiirlerin tadı bir başka oluyor....
Yürekten kutluyorum değerli kardeşim...her şey gönlünce olsun..
Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar......
SELAMLAR...
Anne sevgisi üzerine yazılmış anlamlı bir şiir
gercekten başarılı buldum tebrikler
kubbettin bey
Dizelerde anne kokusu yayılmakta.
Bana dünyaya sarıl deseler gider anneme sarılırım demekte adeta.
Kutbettin Şairim;
Gönül sesiniz daim olsun.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta