Anne hasreti çekmek zor,
Ben hala çekiyorum,
Yalan diyarlarda,
Sahte sevgiler içindeyim...
Kimsesizlikler ütopyasında,
Yağmuru bekleyen,
Bir gökkuşağıyım ben ANNE...!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Teşekkür ederim Arzu hanım...
Çok içten yazmış olduğun satırlarını yürekten tebrik ediyorum ..genç şair..
Bu arada çok özür dilerim yaşınıza bakmadın kardeşim dedim.
Sözlerin ve duyguların çin çok tşk edeyorum kardeşim allah rahmet eylesin mekanını cennet eylesin rabbim belli ki vefat etmiş o daha zor kardeşim inan sana ne diyeceğimi hiç bilemiyorum maruz gör beni...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta